Spremeni svoje misli, če želiš spremeniti svoje telo

Telo in um sta tesno povezana med seboj. Sta del tebe kot celostne osebnosti in nenehno vplivata drug na drugega. To pomeni, da biološki procesi vplivajo na naš um, in da naša zaznavanja vplivajo na telesno sestavo. Zato nov prehranski in vadbeni načrt preprosto ne bosta dovolj,  če želiš izboljšati svoje zdravje – ne, brez dela na sebi. Če želiš uspešno spremeniti svoje telo, boš poskrbela za to iz telesnega vidika (prehrana in vadba) IN iz vidika miselnosti. Te zanima kako? Beri naprej.

spremeni svoje misli, če želiš spremeniti svoje telo

Misli vplivajo na kemično sestavo telesa

Misli so kot magnet. Bolj, kot o neki stvari razmišljamo, več je dobimo v življenje. Sliši se zelo metafizično, kajne? Vendar gre preprosto za kemijo.

Misli vplivajo na naše živčne prenašalce – to so biokemične snovi, ki prenašajo informacije med nevroni in uravnavajo vse, kar se dogaja z našim telesom.

Najlažje boš razumela, če ti kot primer dam stres. Ob stresnem dogodku, kot je na primer teženje šefa, se sprosti stresni hormon kortizol. To je biokemični dogodek, ki je posledica izključno mentalnega dogodka. Sprostitev hormona kortizola iz nadledvičnih žlez pa nadalje povzroča sprostitev energije iz zalog, ki pa se ne porabi in zato shrani v neposredni bližini v obliki maščobe – posledica je trebušna maščoba.

Enako kot metuljčki v trebuščku, pred prvim zmenkom – adrenalin. Ali presežek energije, ki te prevzame, ko pretečeš svoj prvi mini maraton.

Vse te biokemične spremembe so posledica delovanja uma.

Misli vplivajo na čustva, čustva na naše vedenje

Kaj si rečeš, ko se pogledaš v ogledalo? Opaziš samo tiste dele telesa, ki ti niso všeč? Kaj si ob tem rečeš? In kako se ob tem počutiš?

Na voljo imaš 2 scenarija.

V prvem scenariju tvoj samodialog poteka nekako takole: “Katastrofa, glej kake noge imam. Sam špeh in celulit. O moj bog. Glej ta trebuh, kako visi čez hlače. Trese se kot puding. Nikoli mi ne bo uspelo shujšati. Morala bi trenirati vsak dan, kje mam pa čas? Pa denar za zdravo hrano? Pa kdo bo šel vsak večer lačen spat???”

V drugem scenariju pa si rečeš: “Ok. Moje noge bi lahko bile bolj čvrste, moj trebuh bolj raven. Nisem zadovoljna, vem da sem 20 kilogramov pretežka. To nisem jaz. Čas za akcijo! Res imam natrpan dan, ampak 10 minut za trening si bom pa že vzela vsako jutro, za začetek bo!”

Dogodek je isti. Gledaš se v ogledalo in nisi zadovoljna s seboj. To je trenutno stanje, ki je posledica tvojega preteklega vedenja – tega ne moreš spremeniti.

Razlika je v odzivu na dogodek – ta je popolnoma odvisen od tebe in nanj lahko sama vplivaš (in reprogramiraš stare vedenjske vzorce).

Dialog, ki ga imamo sami s seboj odločilno vpliva na naše vedenje. In ta dialog je seštevek tvoje celotne dosedanje (nezavedno kreirane) izkušnje.

Čas je za spremembo

Čas je, da začneš kreirati življenje (in telo), kot si ga želiš in zaslužiš. In vse se začne v glavi. Postaneš to, kar misliš, da si. Začni zavedno vplivati na svojo podzavest in tvoje vedenje bo sledilo.

To lahko počneš tudi pod mojim vodstvom v enem mojih prehranskih programov. V obeh se spremembe lotimo celostno – torej iz prehranskega vidika in iz vidika miselnosti.

Razlika je v temu, kako se lotimo prehranskega vidika. Imaš raje okvirna navodila za prehrano ali komplet jedilike. Čemu boš lažje sledila? V popolni preobrazbi prejmeš glede prehrane natančna step-by-step navodila in okvirni primer jedilnika, v programu za detox in vitkanje pa konkretne jedilnike.

Ti je prispevek všeč? Povej naprej, deli ga s prijatelji/cami 🙂


Tanja Baća, svetovalka zdravo in srečno življenje, urednica portala 360 STUDIO

Sledi nam na Facebooku

Komentarji

komentarjev

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

0

Zaradi zagotavljanja prijetne uporabnišle izkušnje spletna stran uporablja piškotke. Več

Spletna stran uporablja piškotke. Ampak brez skrbi, dietni so :)

Zapri