Misija poletje: Odgovarjam na vaša vprašanja

S štartom novega 8-tedenskega spletnega programa Misija poletje dobivam v Facebook inbox kopico vprašanj. Veseli me, da sem pripravila program, ki je očitno mnogim ženskam pisan na kožo, in vesela sem vaših vprašanj. Zagotovo se porajajo še kateri, ki “ne upa” vprašati. Zato izvolite drage moje, v tem zapisu sem povzela vprašanja in odgovore, ki se najbolj pogosto pojavljajo. Upam, da najdete vse odgovore, če ne, pa zapišite vprašanje kar v komentar in bom v kratkem odgovorila 🙂

Misija poletje: vse, kar morate vedeti o 8-tedenskem online programu

MISIJA POLETJE

Vprašanje: Kdaj se začne in kako bo potekalo?

Odgovor: Štart za vse, ki se prijavite do vključno 9. aprila, je 10. april. Prijave bodo še naprej odprte. Ker vse poteka praktično avtomatizirano, se lahko pridružiš kadarkoli 🙂

Vse, kar potrebuješ, prejemeš na svoj najljubši e-naslov (zato nas ne pozabi dodati v imenik, oz. premakniti uvodno sporočilo v inbox). Enkrat tedensko ti pošljem tedenski jedilnik in trening. Potem pa prejmeš še eno sporočilo dva dni kasneje, ki vsebuje eno izmed obljubljenih izobraževalnih vsebin (npr. psihološke prijeme ob uvedbi novih navad v svoj vsakdan).

Vprašanje: Za kakšno “dieto” gre?

Odgovor: Sestavila sem prehranski program, s pomočjo katerega se dosežejo rezultati dovolj hitro, da ostanemo motivirani. Obenem pa “dieta” ni hudo restriktivna, brez težav se lahko na ta način prehranjujemo daljše obdobje, saj ne trpimo lakote in se ne počutimo prikrajšani.

Začeli bomo s spomladanskim semi detoxom, ki bo trajal 7 dni. Organizem bomo napolnili z življenjsko pomembnimi hranili in ga obenem razbremenili strupov, ostankov hrane in slabih bakterij, ki se z njimi hranijo. Tako bomo pomagali ključnim metaboličnim sistemom: ledvicam, jetrom in limfnemu sistemu, delovati bolj učinkovito. Bolj učinkovit metabolizem pomeni tudi lažje hujšanje.

Vprašanje: Kakšni bodo treningi in ali so primerni za vsakogar?

Odgovor: Treningi so pripravljeni tako, da se iz tedna v teden povečuje njihova intenzivnost/težavnost. Poleg treninga, ki ga je sestavil Nejc Logar (NCSF trener), sem pripravila še cel kup “bonbončkov”, da bo pestro, predvsem pa primerno za čisto vsakogar. 🤗

Pridruži se mi v misiji za zdravo in fit telo še pred poletjem 🙂

Naj povzamem. Vse, kar potrebuješ, prejmeš na svoj e-naslov 2x tedensko:

  • vsak teden nov jedilnik (začnemo s semi detoxom, a brez hudega nižanja energijskega vnosa, da bo hujšanje v naslednjih tednih še bolj učinkovito)
  • vsak teden nov trening (pripravil jih je kolega trener in se vsak teden stopnjujejo po intenzivnosti, prejmeš ga skupaj s tedenskim jedilnikom za tekoči teden)
  • vsak teden novi triki (nasveti in prijemi za lažje in bolj uspešno ustvarjanje novih, zdravih navad)

Si z mano?

Prijavi se tukaj po promocijski ceni: MISIJA POLETJE »

Ti je bil prispevek všeč? Povej naprej 😊

Se tipkamo kmalu, do takrat pa en topel objem.

Tanja Baća, svetovalka za prehrano, urednica 360 STUDIO

Komentarji

komentarjev

Dodaj komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen.

0

Zaradi zagotavljanja prijetne uporabnišle izkušnje spletna stran uporablja piškotke. Več

Spletna stran uporablja piškotke. Ampak brez skrbi, dietni so :)

Zapri