Kdaj je vpis v fitnes pametna odločitev

Fitnes daje najboljše rezultate

Po dobrih treh letih in pol se vračam med uteži. Kooončno! Že več kot leto dni odlašam in si zmišljujem bolj in manj smiselne izgovore, zakaj se bom vpisala naslednji mesec. Spomladi. Jeseni. Danes sem temu odlašanju naredila konec, še sama ne vem, kaj me je kar naenkrat (ali bolje rečeno KONČNO) pičilo. Zdi se hecno. In v bistvu res že več tednov nekje v ozadju svojega uma to premlevam…  v sredo pa sem se sredi noči zbudila in se na lepem odločila: jutri zjutraj grem v fitnes. In sem šla. 🙂

Fitnes daje najboljše rezultate

Zakaj fitnes?

Vadba z utežmi ni edina, ki mi je pri srcu in ne morem reči, da od nosečnosti dalje nič ne migam.

Jah, nič v primerjavi s prej.

Zagotovo pa vsaj minimalno potrebno za ohranjanje solidnega zdravja.

Ampak z minimalnim potrebnim se res ne morem zadovoljiti. Nikoli se nisem in se nikoli ne bom.

Mimogrede – to ne pomeni, da nisem zadovoljna ali srečna že zdaj. Sem oseba, ki srečo išče (in najde) v vsakdanjih malenkostih … ki v resnici sploh niso tako majhne, a ne? ☺

A to ne pomeni, da se ne bom gnala naprej in stremela k stalni samoizboljšavi – na vseh področjih. 🙂

Zakaj?

Ker minimalno potrebno mi ne bo zagotovilo tistega občutka popolne mentalne jasnosti, ki jo dobiš po dobrem treningu, ko se končno fino nadihaš in dobiš kisik še v zadnjo celico možganov. In tiste prijetne utrujenosti, zaradi katere med drugim tudi bolje spiš. Pa volje in energije za sto drugih stvari. Kaj šele boljega razpoloženja, ko endorfini zbrcajo kortizol direkt v tazadnjo in ko svet naenkrat postane lepši in prijaznejši. Pa ne samo svet. 😜

Zakaj ravno fitnes?

Prvič, ko sem stopila skozi vrata fitnesa, sem bila stara dobrih 20 let in od takrat pa vse do zanositve sem redno trenirala. Res pa, da z vmesnimi krajšimi premori, ko sem počela kaj drugega – recimo ko sem zaradi narave dela pogosto prehodila tudi deset in več kilometrov dnevno.

Ne znam si posebej razlagati zakaj me ravno fitnes tako privlači. Zelo verjetno ima prste vmes dejstvo, da sem po naravi precej organiziran človek, ki ima zelo zelo rad učinkovitost. Sovražim potratnost in izgubo časa.

Moj cilj pri fitnesu je rezultat – torej učinkovitost – in glede na investicijo truda, oziroma energije daje fitnes zagotovo daleč najboljše rezultate.

Fitnes daje najboljše rezultate

 


Verjetno obstajajo dobri razlogi za to, da je vadba z utežmi sestavni del treninga pri večini športov.


Še vedno pa se ne odrečem na primer jogi, ki me sprosti in prizemlji ter poskrbi za to, da moje telo ostaja prožno.

Ne odrečem se niti sprehodom v gozdu, ki me napolnijo s pozitivno energijo (in čistim zrakom) ter sprostijo.

In ne odrečem se svojim mini treningom, katerim gre zahvala, da sem že prvi dan fitnesa brez problemov v kosu pretekla 15 minut.

Vsaka izmed dejavnosti ima svoj namen in nam daje točno določeno korist ali koristi. Pri fitnesu je moj glavni cilj zagotovo REZULTAT – lepo oblikovano telo in dobra kondicija.

Pa ti ni fitnes nič dolgočasen?

Če bi dobila evro vsakič, ko to slišim… 😁

Vsaka stvar res ni za vsakogar.

Nekateri sovražijo tek (tudi jaz sem ga nekoč, zdaj ga obožujem), drugi v njem uživajo, nekateri imajo radi skupinske športe, drugi več dosegajo pri individualnih, nekateri prisegajo na pilates, drugi na HIIT… Potem imaš pa take, kot sem jaz, ki po malem uživa v vsem tem, kljub temu pa imam zagotovo med vsemi tiste, ki so mi ljubši. 🙂

Ne. Fitnes ni dolgočasen. Kombinacije vaj in raznolikost treninga je neskončna.

Vsak začetek pa je malo neprijeten in marsikdo odneha, ker mu je nerodno kaj vprašati ali prositi za pomoč. Potem se res pri tistih začetnih par vajah konča…

Kdaj je fitnes škodljiv?

Tako kot pri vsaki dobri, koristni stvari, obstajajo tudi pasti.

Ena izmed teh je na primer pretiravanje. Sicer je stvar osebne preference in vsak ima pravico s svojim telesom početi, kar si želi. Ni pa zdravo pretiravati – tukaj mislim na tiste ljudi, ki pretirano večajo mišično maso in ekstremno nižajo delež maščobnega tkiva.

Druga stvar je pa enoličnost vadbe, na primer samo uteži (ali celo samo določen del telesa), samo kardio, ali samo karkoli drugega.

Največjo korist bomo imeli, če bomo telesu privoščili raznovrstno gibanje, tako za moč, kot za elastičnost in kondicijo. Tukaj menim, da se skriva formula za super vitalno telo, ki prekipeva od energije in volje za življenje. 😀

Naslednjič bom pisala o svoji fitnes strategiji in o prehranjevalnem režimu, ki sem ga zaradi uvedbe intenzivnejšega vadbenega režima ravno tako spremenila.

 

Ti je bil prispevek všeč? Deli naprej, pomagaj mi doseči čim več dobrih ljudi ❤

 


Tanja Baća, svetovalka zdravo in srečno življenje, urednica portala 360 STUDIO

Sledi nam na Facebooku


 

Komentarji

komentarjev

2 misli o “Kdaj je vpis v fitnes pametna odločitev

Komentiranje je onemogočeno.