Tedenski intermitentni post za hujšanje – 2/5

Program za tedenski intermitentni post vsebuje prehranski načrt, kjer 5 dni jemo normalno, na dneve postenja pa lahko zaužijemo 0-30% CEP (celodnevne energijske potrebe). Če izberemo popolno postenje lahko uživamo vodo, nesladkane čaje in nesladkano kavo, ki ji lahko dodamo kanček mleka.

Na ta način se lahko prehranjujemo dolgoročno. Dnevni energijski vnos na dneve, ko se ne postimo, znaša od 1700 do 1800 kcal.

Kako se izvaja program

Tedenski intermitentni post se lahko izvaja na različne načine:

  • 1 do 3 dni in
  • 0-30% CEP (celodnevne energijske potrebe)
  • 24 ali 36 ur.

Za vas sem pripravila program postenja, ki se izvaja 2 krat tedensko po 36 ur in 0% CEP. Kar pomeni, da 2 dni v tedni ne bomo zaužili popolnoma ničesar, ostale dni pa bomo jedli z minimalno znižanim energijskim vnosom, saj navsezadnje gre za shujševalni program za postenje.

Jedilnik je sestavljen za 5 dni, vi sami pa si boste izbrali dneva postenje, Pozor: ne smeta biti 2 zaporedna dneva.

Če vam je 2 dni preveč, preprosto ponovite enega izmed dnevnih jedilnikov in se postite na 1 izbran dan. 🙂


 

 

Podatki o programu

Obseg programa: Jedilnik za 5 dni + 2 dni postenja

Kategorija:

Avtor

Tanja BaćaTanja Baća

Tedenski intermitentni post za hujšanje

23,00

Komentarji

komentarjev

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen.