Izmenični intermitentni post za hujšanje

Program za izmenični intermitentni post vsebuje prehranski načrt, kjer se izmenjujejo dnevi normalnega hranjenja in dnevi postenja, kjer zaužijemo 25-30% CEP (celodnevne energijske potrebe).

Popolno postenje se tukaj ne priporoča.

Na ta način se lahko prehranjujemo dolgoročno. Dnevni energijski vnos na dneve, ko se ne postimo, znaša od 1700 do 1800 kcal, na dneve postenja pa okrog 500 kcal.

Kako se izvaja program

Na dneve, ko se ne postimo, uživamo uravnoteženo prehrano, skladno s potrebami našega organizma. V tem primeru je energijski vnos rahlo zmanjšan, zato mlajše, zelo aktivne ženske lahko zaužijete kak jogurt in sadež več, kot je predpisano na jedilniku.

Na dneve postenja pa je poudarek na živilih z visoko biološko vrednostjo, da organizmu zagotovimo vsa potrebna hranila, kljub nizkemu energijskemu vnosu. Tak način seveda še poudari pozitivne učinke postenja in zmanjša začetne stranske učinke kot so utrujenost, glavoboli ali razdraženost. Seveda je treba piti veliko vode, dovoljeni so tudi nesladkani čaji in kava, ki ji lahko dodamo kanček mleka. Vse ostale pijače so prepovedane.


Sploh na začetku bo pri takem programu potrebno ogromno discipline, so pa ugodni pogoji, kar se priprave hrane tiče – sploh na dneve postenja: takrat uživamo večinoma sadje, zelenjavo, oreščke in mlečne izdelke. 🙂

 

Podatki o programu

Kategorija:

Avtor

Tanja BaćaTanja Baća

Izmenični intermitentni post za hujšanje

23,00