Dnevni intermitentni post za hujšanje

 

Program za dnevni intermitentni post vsebuje prehranski načrt, kjer vse obroke zaužijemo v maksimalno 8 urah. Obroke lahko zaužijemo v prvi ali drugi polovici dneva. Ostalih 16 ur lahko pijemo vodo, nesladkane čaje in nesladkano kavo, ki ji lahko dodamo kanček mleka.

Na ta način se lahko prehranjujemo dolgoročno, vendar je potrebno izmenjavati obdobja z nekoliko višjim vnosom, saj je dotični program namenjen hujšanju. Dnevni energijski vnos znaša približno 1400 do 1500 kcal.


Kako se izvaja program

Dan lahko začnemo z zajtrkom (npr. ob 8h), nadaljujemo s kosilom (12h) in zaključimo z zgodnjo večerjo (16h). Kalorije so približno enako razporejene med vse 3 obroke, nekoliko obilnejše je kosilo.

Pri dnevnim postenju z večerjo pa je prvi obrok kosilo (12h), sledi popoldanska malica (16h) in za konec večerja (20h). Tudi tukaj je najobilnejši obrok kosilo, nekoliko lažja je večerja, da se proces postenja čimprej začne.

Čas je zgolj okviren – za lažjo predstavo, kakšna naj bi bila optimalna porazdelitev. Maj vas ne zmotijo oznake “zajtrk, kosilo in večerja”. Prav tako ni toliko pomemben niti vrsti red obrokov. Vsak obrok ima nizko glikemično obremenitev, vsebuje približno isto kalorij in vsebuje beljakovine ter vlaknine, ki vas bodo za nekaj časa dobro nasitile.


Vsi dnevni jedilniki so vam takoj dostopni, da se boste lažje organizirali z nakupi in pripravo jedi za v službo. 🙂

 

 

Podatki o programu

Obseg programa: Jedilnik za 5 dni + navodila za vikend

Kategorija:

Avtor

Tanja BaćaTanja Baća

Dnevni intermitentni post za hujšanje

23,00